Sala de Prensa
Moitos operarios das subestacións cursaron estudios do segundo ciclo de Formación Profesional, nas ramas de Electrónica, Electricidade, ou a recente Mantemento Industrial e Enerxías Renovables.

Sala de prensa

A Asociación Eólica de Galicia pon a disposición dos profesionais da comunicación interesados información sobre o sector e a empresa, co fin de facilitar o traballo periodístico. Polo tanto, os textos e imaxes que presentamos poden ser utilizados total ou parcialmente sen necesidade de pedir autorización. Tamén está dispoñible a nosa imaxe visual corporativa.
Se desexa transmitirnos algunha petición ou se precisa documentación complementaria ou más detallada, o Departamento de Comunicación de EGA está á súa disposición a través do correo electrónico comunicación@ega-asociacioneolicagalicia.es